Monday, January 16, 2017

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
شرکت هدایای تبلیغاتی پرهام ارائه کننده ی انواع خدمات مرتبط با هدایایتبلیغاتی با قیمت های بسیار مناسب این افتخار را دارد تا با کیفیت ترین اجناس را در قالب هدایای تبلیغاتی در کوتاه ترین زمان به مشتریان عزیز تحویل نماید.این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز نموده و تا کنون با افزایش تنوع هدایای تبلیغاتی و ارائه ی محصول با کیفیت در بین مشتریان خود در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته است.شرکت هدایای تبلیغاتی پرهام با کادری مجرب در زمینه ی طراحی و آماده سازی هدایای تبلیغاتی این اطمینان را به شما می دهد که بهترین و با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی را در کوتاه ترین زمان در اختیار داشته باشید.
کیفیت و کمیت کالای تولیدی و نحوه ی ارائه ی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است بهترین ،مناسب ترین و با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی را از شرکت پرهام بخواهید.
از خدماتی که توسط شرکت پرهام ارائه میشود می توان به تغیر و طراحی نوع بسته بندی هدایا طبق خواسته ی مشتری و تغییر بسته بندی انواع هدایای وارداتی به شکل مناسب اشاره کرد.
هر شرکت یا موسسه ایی بنا بر نیاز و ضرورت و فواید دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود مطممئنا به مشاوره انتخاب هدایای تبلیغاتی نیاز پیدا خواهد کرد.
شرکت پرهام گیفت یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های هدایای تبلیغاتی از طرق مختلف برای مشاوره انتخاب هدایای تبلیغاتی در خدمت شما عزیزان می باشد.
هدایای تبلیغاتی می توانند در کسب و کار شما بسیار موثر باشند و باعهث تاثیر گذاری و سود دهی در کسبو کار شما بشوند. هدایای تبلیغاتی میتوانند ساده و رایج باشند مانند لیوان و یا کیف و دیگر هدایای رایج باشند.
شرکت هدایای تبلیغاتی پرهام یکی از بزرگترین و بهترین چاپخانه ها (چاپ سیلک، لیزر، تامپو، سابلیمیشن و …) و سراجی های تهران را در مجموعه خود دارد که همین موضوع دلیل مهمی بر کاهش قیمت هدایای تبلیغاتی (هزینه چاپ لوگو یا اسم شرکت مشتری روی هدایا و سراجی کالاهایی که نیاز به سراجی دارند) را میسر ساخته است.
آدرس سایت : www.parhamgift.com
پست الکترونیکی:info@parhamgift.com
شماره تماس:88864373-88861748

آدرس:خیابان سمیه-شماره 210-واحد 7

No comments:

Post a Comment