Saturday, July 15, 2017

نرم افزارهای حسابداری و مالی


امروزه نرم افزارهای حسابگر در دنیای تجارت نقش بسیار مهمی ایفا می کنند که شاید بدون استفاده از این نرم افزارهای کاربردی بسیاری از فعالیت های تجاری در شرکت ها و کارخانه ها در زمینه های مختلفی مانند امور مالی,حسابداری,حقوق و دستمزد و.....به درستی انجام نخواهد شده .
استفاده از نرم افزارهای با کیفیت می تواند کمک بسیار بزرگی به رشد اقتصادی و تجاری در شرکت ها و صنوف مختلف نماید از نکات مثبتی که استفاده از این نرم افزار ها با خود به همرا دارند میتوان به سرعت بالای انجام کارها ,تمرکز بیشتر بر فروش,بهره مندی از گزارش کار و بسیاری قابلیت سودمند دیگراشاره کرد .

ولی نکته مهمی که بایستی به آن توجه زیادی کرد خرید نرم افزار است نرم افزاری که قابیلت های دلخواه و مفیدی داشته باشد چرا که هرنرم افزاری که توسط شرکت های مختلف ارائه میشود دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی است و تمامی آن ها ممکن است قابیلت های مورد انتظار را نداشته باشند .

ویژگی های منحصر بفرد نرم افزارهای شایگان سیستم ::
ü     نصب آسان بر روی تلفن های همراه
ü     تحت وب بودن
ü     بهره مندی از کاتالوگ و دمو
ü     قابلیت انعطاف بالا
ü     امنیت بسیار بالا
ü     نصب اتوماتیک
ü     آموزش استفاده
ü     خدمات پس از فروش

شرکت شایگان سیستم دارای گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیک از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دارای مجوز فعالیت از نظام صنفی رایانه ای می باشد و به شما اطمینان می دهد بهترین و با کیفیت ترین نرم افزارها از جمله نرم افزار حسابداری ,نرم افزار مالی , نرم افزار فروش , نرم افزار صندوق فروشگاهی , نرم افزار پخش مویرگی , نرم افزار حقوق و دستمزد  و ..... را با قابلیت های بسیار کاربردی در اختیار شما قرار دهد
با شایگان سیستم از خدمات پس از فروش و آموزش رایگان نصب و استفاده از نرم افزارها بهره مند شوید .




No comments:

Post a Comment