Sunday, August 7, 2016

لوازم جانبی کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر  :: فلش مموری: در طول روز همه ما برای جابه جایی اطلاعات نیاز به حافظه هایی داریم که این مهم از طریق فلش مموری ها صورت می پذیرد. این سخت افزار کم حجم، و حمل آن برای ما بسیار آسان می باشد. فلش مموری ها مانند دیگر کالاهای الکترونیکی دارای تنوع بسیار زیادی به لحاظ شکل، حجم حافظه، جنس، رنگ و کیفیت دارند.
فلش مموری ها هم مانند دیگر کالاهای الکترونیکی دارای تنوع بسیار زیادی از لحاظ شکل ظاهری حجم حافظه،سایز ،جنس،رنگ و کیفیت دارند.
معمولاً برای فلش مموری ها یی که جنبه تبلیغاتی داشته و به منظور اهدا به مخاطبین هر سازمان میباشد ظاهر فلش مموری بسیار اهمیت دارد.۲ موردبایدبرای فلش مموری های تبلیغاتی لحاظ گردد. اول شکل ظاهری و دوم فضای مناسب برای چاپ که اغلب این فلش ها این دو آیتم را دارا می باشند.
حافظه آنها می تواند ۳۲،۱۶،۸،۴،۲ جنس فلش مموری ها می تواند فلزی، چوبی،pvcویا چرمی میباشد.
در خصوص کیفیت این محصولات مهمترین آیتم چیپ ست داخل فلش مموری های تبلیغاتی است. لازم به ذکر است کلیه فلش مموریهایی که گروه تبلیغاتی پرهام ارائه میدهد دارای  گارانتی مادام العمر میباشد.
ما بابرخورداری از بیش از ۱۰۰ مدل فلش مموری در خدمت شما مشتریان گرامی هستیم.
اسپیکر بلوتوث: گاهی اوقات در مکانهایی قرار میگیریم که دسترسی به برق نداریم و یا به لحاظ دشواری جابجایی اسپیکرهای خانگی ممکن است از داشتن اسپیکر محروم باشیم .این نسل از اسپیکرها این مشکل را مرتفع نموده و این زمینه را فراهم ساخته تا در هر زمان و مکان از شنیدن موسیقی لذت ببریم.
از آنجایی که ممکن است خیلی از افراد به این مشکل دچار شده باشند شما میتوانید با هدیه این کالا ی ارزنده در لحظات دلچسب مشتریانتان سهیم باشید.
اسپیکر بلوتوث ها کالاهای جدید هستند در انواع سایز،جنس،کیفیت و رنگ. شما حین خرید می توانید به لحاظ حجم صدا، شکل ظاهری و کارایی آنها (بعضاً این اسپیکر بلوتوث ها شامل چراغ قوه و پاور بانک نیز هستند) انتخاب نمایید. برای انتخاب بهتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
نوع چاپی که روی این محصولات صورت می گیرد تامپو یا لیزر می باشد..
موس پد: ضروریت دنیای امروز ما کامپیوتر ها هستند و ضرورت استفاده از کامپیوتر داشتن سخت افزاری به نام موس می باشد. موس ها بر حرکت روان تر و عملکرد بهتر نیاز دارند روی سطحی خاص که این بستر را موس پدها ایجاد میکنند در حرکت باشند. موس پد ها دارای تنوع بی شماری هم به لحاظ جنس، رنگ و شکل و ظاهر دارند. موس پدها می توانند ساده یا طبی باشند. در مرد موس پد تبلیغاتی امکان چاپ لوگوی سازمان  شما روی آن مقدور می باشد.
ست کامپیوتری: لوازم کامپیوتر بنا به نوع فعالیت سازمان شما میتواند هدیه مناسبی باشد.کالاهای موجود در این ست ها متغیر می باشد و در کارخانه ای که تولید می شوند بنا به سفارش مشتری آیتم ها انتخاب و به درون جعبه اختصاصی که مخصوص آنها ساخته می شود قرار داده می شوند. از آیتم این ست ها میتوان به موس، هاب، رم ریدر، کابل، مبدل، خودکار، چراغ قوه و… اشاره کرد. برای مشتریانی که در تیراژ بالا قصد سفارش این محصول را دارند امکان تولید آن ممکن است .بهتر است قبل از هر تصمیمی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
 موس و کیبورد: این محصول تنوع خیلی بالایی ندارد و ۲تا۳مدل از آن تولید و در بازار موجود می باشد. این محصول داری سخت افزار دنگل می باشد که با اتصال به پورت USB به صورت بی سیم همزمان وظیفه موس و کیبورد را عهده دار می گردد و شما می توانید به راحتی توسط این موس کیبورد تبلیغاتی با کامپیوتر و لپ تاپ خود به راحتی کار کنید. این کالا در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد که در تیراژ بالا امکان تولید آن در کشور چین میسر می باشد.
هاب: هاب تبلیغاتی یا همان مبدل پورت USB از یک عدد به ۲،۳،۴ یا تعداد بیشتر است. شاید همه ما با کمبود پورت USB مواجه شده ایم این وسیله این مشکل را درمرتفع می سازد. هاب ها همانند سه راهی برق عمل می کنند یک پورت را به چندین پورت تبدیل میکنند، هاب های تبلیغاتی در تنوع رنگ وکیفیت های مختلف وجود دارد که بنا به سلیقه و نیاز مشتریان شما قابلیت انتخاب و چاپ لوگو شما روی آن مهیا می باشد.

No comments:

Post a Comment