Sunday, August 7, 2016

لوازم کاربردی

لوازم کاربردی

لوازم کاربردی ::پاور بانک: با عنایت به نقش مهم تلفن های همراه هوشمند در زندگی انسانها و ضرورت وجود آنها، نیاز داریم این وسیله همیشه روشن باشد. پاور بانک ها ما را در این امر مهم یاری می نمایند تا بتوانیم در شرایطی که به برق دسترسی نداریم از طریق این محصول تلفن همرا ه خود را شارژ  نماییم.
پاوربانک ها از تنوع شکل ظاهری ،ابعاد ،رنگ،وزن ،آمپراژ و کیفیت های فوق العاده زیادی برخوردارند.
تشخیص کیفیت این محصولات با تست آن امکانپذیر میباشد چون اغلب این پاوربانک ها چینی بوده و آمپراژی که روی آنها حک گردیده آمپراژ واقعی نبوده و بعضاً این موضوع همگان را در خرید پاوربانک ها به اشتباه وا می دارد.
لذا گروه تبلیغاتی پرهام باداشتن کارشناسان مجرب شما را در خرید مطمئن و رضایت بخش این محصول راهنمایی خواهد کرد.
به دلیل کاربردی بودن این محصولات امروزه یکی از پر فروش ترین کالاهای تبلیغاتی به شمار می آید.
طرح های این محصول بسیار متنوع  میباشد و در بعضی از مدلها ی آن با اسپیکر یا چراغ قوه نیز ادغام شده و شما با خرید یک محصول از دیگر امکانات آن نیز می توانید بهره ببرید.
بعضی پاوربانک ها دارای پورت های مختلف برای گوشی های اندرویدوios  نیز میباشند.
نوع چاپ (حک لوگو سازمان شما) روی این پاوربانک ها لیزر یا تامپو میباشد.
اغ LEDاین چراغ ها حجم بسیار کمی دارند که معمولا در ابعاد یک خودکار می باشند اما با همین حجم کم بسیار کاربردی
هستند خیلی مواقع حین خواب دچار بی خوابی میشویم وترجیح میدهیم با کمی مطالعه شرایط خواب را فراهم کنیم یا برای صرفه جویی در مصرف برق یا عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران حین استفاده از لپ تاپ این چراغ هایLED تبلیغاتی که دارای پورت  USBمی باشند را توصیه می کنیم.
این چراغ ها با مارکها و کیفیت های مختلف در بازار موجود میباشدکه دارای کارت گارانتی نیز می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای این گونه هدایای تبلیغاتی با کارشناسان ما در گروه تبلیغاتی پرهام تماس حاصل فرمایید.
 ماشین حساب: ماشین حساب ها از دیرباز نقش بسیار مهمی در زندگی انسانها دارند و اغلب افراد بنا به زمینه فعالیت و شغلشان نیاز به ماشین حساب دارندکه این کالا برای هر صنف کاری با امکانات مربوط به همان شغل طراحی و تولید شده است. از جمله ماشین حسابهای مهندسی، حسابداری وغیره. این کالا در سایز ها کیفیت و برندهای مختلف در بازار موجود است.
کارشناسان ما بنا به بودجه ای که د رنظر گرفته اید به شما انواع ماشین حساب ها را معرفی خواهند نمود.
نوع چاپ روی این محصولات سیلک، تامپو می باشد.

No comments:

Post a Comment