Sunday, August 7, 2016

پوشاک تبلیغاتی

پوشاک تبلیغاتی

پوشاک تبلیغاتی :: دستکش :دستکش های کار یک هدیه با صرفه اقتصادی مناسب برای شغلهایی است که نیاز به این دستکشها دارند. به عنوان مثال برای شرکتهایی که در زمینه توزیع یا تولید لاستیک اتومبیل یا تعویض روغنی ها هستند دستکش های کف مواد هدیه مناسبی به نظر می آید و یا برای شرکتهایی که در زمینه توزیع یا تولید نان می باشند دستکش های مخصوص فر مناسب است. این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی و چاپ روی این محصول سیلک می باشد.

چتر: برای روزهای بارانی و برفی می توانید مشتریان خود رازیر چترحمایت خود قرار دهید. چترها در دو نوع عصایی و تا شو وجود داردکه در مدل تاشو دارای کیفیت های مختلفی است از جمله چترهای تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی که کیفیت آنها روی قیمت موثر است.
چاپی که روی چتر ها انجام میشود یک چاپ تک رنگ سیلک میباشد.

حوله: حوله یک وسیله شخصی وکاملاً الزامی است. هرفرد حداقل یک حوله مختص خود دارد.کیفیت حوله ها به گرماژ آنها بستگی دارد. به لحاظ قیمت مناسبی هدیه مناسبی میتواند باشند.چاپ لوگو سازمان شما به دو صورت روی حوله ها امکانپذیراست:
اول بافت لوگو روی حوله که طرح روی خاب اطلاق می شود و نوع دوم بردر ابریشم است که با نخ های ابریشمی لوگو روی حوله گلدوزی میباشد.
سایز این حوله ها از ۳۰*۳۰ تا حوله های بزرگ استخری متنوع و حداقل تیراژ دارد که شما میتوانید با کارشناسان ما برای راهنمایی بیشتر تماس حاصل نمایید.

پیش بند: پیش بند تبلیغاتی هدیه مناسب و ارزان برای ارگانهایی است که در زمینه کترینگ یا تولید محصولات غذاهای آماده، نانوایی ها و شرکت های مواد غذایی می باشد.
انتخاب نوع رنگ و جنس پیش بندها به عهده مشتری میباشد.
این محصول سایز استاندارد ندارد و چاپ روی آن سیلک می باشد.

کمربند: کمربند تبلیغاتی از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی می باشد. معمولا برای تبلیغات از کمربندهای طرح دار یا خاص استفاده نمی کنند اما این کالا رنگهای متنوعی دارد.
نوع چاپ داغی میباشد.

کلاه: کلاه های تبلیغاتی میتواند کلاه ایمنی یا کلاه نقابدار معمولی باشد. کلاه های ایمنی بسته به کیفیت آن متنوع است و در رنگ بندی توزیع میگردد. کلاه های نقاب دار نیز در جنس های کتان و فلامنت و در رنگهای دلخواه شما مشتریان قابل تولید می باشد. چاپ روی این کلاهها گلدوزی  یا چاپ مخصوص می باشد.

لباس کار : لباس کار تبلیغاتی مدلهای مختلفی دراد که بسته به نوع فعالیت شرکت مخاطب شما قابل انتخاب می باشد. لباس کار مخصوص کارمندان بخش اطلاعات، نگهبان، کارگران کارخانه و غیره می باشد. انتخاب مدل و رنگ با شما مشتریان است. لوگو شما روی این لباسها می تواند بصورت گلدوزی یا چاپ مخصوص این پارچه ها اعمال شود.
معمولا ً لباس کار کارگران از جنس فلامنت یاکتان میباشد.

تی شرت: تی شرت تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین محصولات تبلیغاتی است. تی شرت ها با توجه به گرماژ پارچه آنها از نظر کیفیت تفکیک می شوند. معمولاً برای بحث تبلیغات از دو نوع پنبه ای ساده یقه گرد یا جودون یقه دار استفاده می شود. رنگ تی شرت ها و نوع چاپ روی آنها نیز قابل انتخاب توسط شما دوستان میباشد. امکان گلدوزی لوگو یا چاپ مخصوص تی شرت روی این محصول میسر است.

هدایای تبلیغاتی ,محصولات تبلیغاتی , هدایای تبلیغاتی شرکت, پوشاک تبلیغاتی ,محصولات تبلیغاتی

No comments:

Post a Comment