Sunday, August 7, 2016

لوازم التحریر

لوازم التحریر

لوازم التحریر :: فولدر: فولدر تبلیغاتی کارایی زونکن یا پوشه هایی را داردکه از جنس چرم و پارچه می باشد و داخل آن فضاهایی تعبیه شده برای کاغذ های یادداشت، کاتالوگ،کارت ویزیت،خودکار و غیره که معمولاً در نمایشگاه ها ، سمینارها وهمایش ها بین افراد توزیع می گردد و در آینده کاربرد زیادی برای شخصی که این فولدر را دریافت نموده خواهد داشت چرا که ظاهر این فولدرها بسیار زیباست و از کیفیت خوبی برخوردارند.
این شرکت قریب به ۱۰ مدل از این فولدر ها را در مجموعه خود دارد. اگر در تیراژ بالا سفارش دارید می توانید طرح و رنگ اختصاصی خودتان را داشته باشید. پس برای اطلاعات کامل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
نوع چاپ روی این محصول چاپ سیلک ، تامپوو یا پلاک لیزر شده می باشد.

کیف طلقی:کیف های طلقی تبلیغاتی هم تولید داخلی میتواند باشد و هم وارداتی. در خصوص کیف های تولید داخلی برای تیراژ و رنگ دست شما باز است تا بسته به نوع فعالیت و رنگ سازمانی تان رنگ مورد نظرتان را داشته باشید. این کیف ها  معمولاً در مدارس، همایشها، سمینارها، آموزشگاهها و غیره توزیع می گردد. بعضی از این کیف ها دارای قفل و دستگیره و بعضی توسط یک کش یا دگمه بسته می شوند. چاپ روی این محصول طلاکوب، نقره کوب یا سیلک میباشد.
خودکار: خودکار تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین آیتم های تبلیغاتی می باشد. به لحاظ تنوع زیاد و ارزان بودن این کالا از دیر باز طرفداران زیادی داشته و یکی از پر فروش ترین کالای تبلیغاتی به شمار می آید.
خودکار تبلیغاتی با کاربردهای فراوان در بازار یافت می شود. ازخودکارهای پلاستیکی ارزان تا خودکارهای چندکاره که در دل خود چراغ قوه ،اشعه تست اسکناس، تاچ موبایل ، فلش مموری و اشعه لیزر را جای داده اند. از نظر کیفیت و قیمت هم دارای تنوع بسیار بالایی است که بستگی به بودجه و هدف شما از اهدای این کالا دارد.
خودکار تبلیغاتی میتواند به همراه جعبه یا درون پکیج مورد نظرتان تعبیه گردد.
جنس این محصول از فلز ،چوب یا پلاستیک خواهد بود که با چاپ لیزر یا تامپو می توان لوگوی سازمان شما روی آن حک گردد. رنگ این خودکار ها میتواند با رنگ سازمانی شما هماهنگ باشد.
دفترچه یادداشت: دفترچه یادداشت از محصولات فرهنگی و کاربردی ویکی از لوازم التحریر های پرطرفدار می باشد که در انواع جلد چرمی ،چوبی،گالینگورو pvc موجود میباشد. از آنجایی که این محصول از تولیدات گروه تبلیغاتی پرهام میباشد بنا به سلیقه و نیاز شما مشتریان گرامی در بعضی از مدلها ی آن امکان تولید با چاپ لوگوی شرکت شما روی صفحات آن در تیراژ خاص امکانپذیر می باشد. تعداد صفحات، سایز و نوع آن با انتخاب شما مشتریان عزیز تولید خواهد شد.
داخل دفترچه یادداشت چرمی فضاهایی برای کارت ویزیت ،خودکار و کاغذ های یادداشت تعبیه شده است.
سررسید و سالنامه: برای زمانبندی و برنامه ریزی های روزمره نیاز مبرم به سررسید و سالنامه در زندگی ما انسانها احساس میشود. ما برای یادداشت زمان جلسات و برنامه های آتی نیاز به سررسید یا سالنامه داریم که بهترین دستیاران ما در انجام امور خواهند بود.
از آنجایی که اکثر شرکت ها برای سال نو سررسید و سالنامه تبلیغاتی اهدا می کنند و قطعاً شما خود نیز گیرنده تعدادی از این محصولات می باشید اما تنها از مدلهایی استفاده می کنید که شکل زیبا و طراحی خوبی دارند پس پیشنهاد می شود برای هدیه این محصول ارزشمند از ایده و طرح های نو گروه تبلیغاتی پرهام استفاده نمایید.
سررسید های تبلیغاتی در قطع، فرم، رنگ، جنس و کیفیتهای مختلفی موجود می باشد.
از نظر کاربردی نیز انوع مختلف دارند از جمله سررسیدهای روزانه، دو روزانه، دستیار، خبرنگاری و غیره.
این محصول در قطع های رقعی، اروپایی، وزیری ، رحلی و… تولید و توزیع شده و نوع جنس جلد می تواند گالینگور، چرمی، ترمو، سلفونی و غیره باشد.  نوع چاپ: داغی، پلاک لیزر شده، سیلک، افست یا تامپو.
ارگانایزر:خیلی از افراد با کاربرد ارگانایزر آشنا نیستند. ارگانایزرتبلیغاتی یک هدیه ارزشمند برای مدیران است. معمولاً افراد در سطح مدیر،  برای شرکت در جلسات نیاز به ابزارهایی دارند برای پیش بردن هرچه بهتر جلساتشان.
ارگانایزرها زونکن های شیک و مدرن با کیفیت های مختلف هستند که حکم یک کیف جلسات را دارند. داخل این زونکن فضاهایی تعبیه شده برای سررسید، کاغذ یادداشت، کاتالوگ ،اسناد و مدارک، خودکار، جاکارت ویزیتی و غیره. جنس این محصول میتواند فوم یا چرم مصنوعی و طبیعی باشد و چاپ روی آن نیز تامپو، لیزر یا داغی می باشد.
پازل: پازل یک هدیه سرگرم کننده ای است که برای تمامی سنین می باشد. از ۵ تکه برای خردسالان تا ۵۰۰۰ تکه و بیشتر برای بزرگسالان طراحی و ساخته شده است. اما پازل های تبلیغاتی یک مقدار متفاوت است معمولا ً این پازل ها از جنس فوم هستند و بزرگترین سایز آنها ۹۶ تکه می باشدکه طرح چاپی روی آن به سلیقه شما مشتریان قابل تغییر میباشد.
این پازل ها دارای حداقل تیراژ میباشند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. نوع چاپ بر روی پازلهای تبلیغاتی افست می باشد.

No comments:

Post a Comment