Sunday, August 7, 2016

ساعت های تبلیغاتی

ساعت های تبلیغاتی

ساعت های تبلیغاتی :: ساعت دیواریساعت های دیواری یکی از قدیمی ترین کالاهای تبلیغاتی می باشد و کالایی کاربردی در طرح ها،رنگ ها و سایز های متنوع می باشد.
مخاطب شما با هربار نگاه کردن به ساعت نام سازمان شما در ذهنش تداعی می گردد و این یعنی یک تبلیغ موثر. هدیه این محصول شما را در مدیریت زمان بندی مشتریانتان دخیل مینماید. جنس ساعت تبلیغاتی میتواند پلاستیکی، چوبی یا فلزی باشد. دربعضی مدلها لوگوی شما فقط روی صفحه ساعت چاپ میگردد و در بعضی دیگر روی بدنه و صفحه که بستگی به نوع انتخاب شما دارد.
ساعت مچی: ساعت مچی تبلیغاتی نیز مانند ساعت های دیواری و رومیزی در طول روز به تکراررویت می شوند و نشان سازمانتان را به تکرار مورد بازبینی قرار می دهند.
در ساعت های مچی تبلیغاتی، امکان چاپ روی صفحه ساعت یا روی بدنه آن وجود دارد. ساعت های مچی تنوع زیادی دارند از جمله ساعت های هوشمند مانند iwatch ، ساعت های کلاسیک، ساعت های اسپورت در رنگ ها و طرح های مختلف ،حال انتخاب این ساعت ها به مقدار بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.
چاپ روی ساعت های مچی افست، دیجیتال، سیلک یا لیزر می باشد.
ساعت رو میزی : هدیه دادن یک ساعت رومیزی تبلیغاتی یعنی هدیه مدیریت زمان به مخاطبتان. ساعت رومیزی تبلیغاتی با مزین به لوگوی سازمان شما روی میز و در مقابل دیدگان مشتری شما قرار میگیرد و شما را در ذهن شان ماندگار می سازد.
جنس این ساعت ها میتواند چوبی، پلاستیکی، فلزی، شیشه ای و …باشد.
ساعت های رومیزی به گونه ای طراحی می شوند که غیر از ساعت میتوان از امکانات دیگری چون جاکارتی، جا قلمی، جای برگه یادداشت، تقویم و… که روی آنها تعبیه شده است بهره برد.

No comments:

Post a Comment