Sunday, August 7, 2016

کیف و ساک دستی

کیف و ساک دستی

کیف و ساک دستی :: کیف زنانه: اگر قصد هدیه دادن به بانوان را دارید ما کیف های چرم زنانه را پیشنهاد میکنیم چرا که کیف های دستی زنانه نقش بسیارمهمی در زندگی آنها ایفا می کندو وسایل شخصی و ضروری خود از طریق این کیفها حمل می کنند.
این محصول از تنوع شکل ظاهری بسیار زیادی برخوردار است. جنس آنها از چرم طبیعی یا مصنوعی میباشد. چاپ روی این محصول داغی، سیلک یا لیزر می باشد.
کیف مدارک:کیف مدارک تبلیغاتی یا همان کیف بغلی که نقش کیف بانوان رابرای آقایان ایفا میکند که یک بند کوتاه برای دور مچ دست دارد. در بعضی مدلها یک لت قفل دار و در بعضی مدلها دور زیپ می باشد. همانطور که از اسمش پیداست کاربرد این کیفها برای حمل مدارک ضروری و مهم آقایان است.
رنگ و مدل آنها به انتخاب شما مشتریان گرامی میباشد.
کیف کارمندی: کیف کارمندی یا کیف های دیپلمات برای حمل مدارک، اسناد، تلفن همراه شخصی، لپ تاپ و غیره می باشدکه معمولاً کارمندان، مدیران، وکلا و … از این کیف ها استفاده می کنند.
کیف های چرم طبیعی جزءکالاهای پر فروش و نفیس برای هدیه به مدیران شرکتها می باشد. فیمت این محصولات بسته به نوع چرم و مدل آن دارد.
کیف پاسپورتی: درسفرهای برون مرزی افراد باید مدام مراقب مدارک ،اسناد و پول نقد خود باشند و مانع مفقود شدن آنها گردند. این کیفها طوری طراحی شده که بر گردن آویخته میشود و در هر زمان و مکان روی لباس یا زیر لباس همراه شخص مسافر میباشد. جنس این کیفها چرم طبیعی ،مصنوعی یا برزنتی میتواند باشد. رنگ بندی متنوعی دارد چاپ روی آن داغی یا سیلک میباشد.
ساک مسافرتی: ساک مسافرتی تبلیغاتی دارای سایزهای مختلفی هستند. از سایزهای کوچک که برای سفرهای کوتاه مدت تا سایزهای بزرگ برای سفرهای کاری و تفریحی طولانی مدت وجود دارد.
اغلب این محصول با پارچه برزنتی تولید می شود و چون تولید داخلی می باشد می توان در انتخاب طراحی و نوع رنگ سهیم گردید.
امکان چاپ لوگو نیز روی آن امکانپذیر میباشد که نوع چاپ سیلک خواهد بود.
ساک های ورزشی: با دادن این هدیه مشتریا ن و مخاطبان خود را ترغیب به ورزش میکنید چرا که یک ساک ورزشی شکیل با رنگ و طراحی زیبا ایجاد انگیزه می نماید.
این کالا در ابعاد وطرح و رنگهای متنوع تولید می شود. قیمت بستگی به کیفیت آن دارد. چاپ روی این محصول سیلک یا چاپ مخصوص پارچه می باشد.

ساک دستی: اینجا منظور از ساک دستی تبلیغاتی همان ساک های خرید میباشد. خرید ما از هر فروشگاهی داخل یک ساک دستی که ممکن است مقوایی ، مشمایی،پارچه ای یا… باشد قرار داده شده و تحویل ما می گردد.
ساک دستی تبلیغاتی معمولاً به منظور قراردادن کاتالوگ و هدیه های تبلیغاتی توسط مشتریان سفارش داده می شوند. امکان تولید درهر رنگ و طرح اختصاصی شما در تیراژهای خاص وجود دارد. چاپ روی این محصول بسته به نوع جنس آن متفاوت است.

No comments:

Post a Comment