Sunday, August 7, 2016

لوازم گردشگری

لوازم گردشگری

لوازم گردشگری ::منوپادمنوپاد یا پایه سلفی ابزاری است بر ثبت لحظا ت خوش که امروزه بسیار رایج شده است. انواع مدلهای آن در کیفیت ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. از نظر کاربردی یکسان است اما بعضی مدلها ریموت جدا داردکه از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل می گردد یا شاتر آن روی دسته مونوپاد قرار دارد و ساده ترین مدل آنها از طریق سیم به گوشی متصل می گردد. چاپ روی این محصول چاپ لیزر می باشد.
چادر مسافرتی: چادرهای مسافرتی تبلیغاتی برای سفرهای برون شهری و پیک نیک بسیار مناسب است. این محصول هم داخل کشور تولید میشود و هم نمونه وارداتی دارد. دو نوع عصایی و فنری دارد. سایز این چادرها ۴نفره،۶نفره، ۱۲و۱۸ نفره می باشند. لوگوی سازمان شما توسط چاپ سیلک روی بدنه بیرونی چادر ها چاپ می شود.
در واقع با هدیه چادر مسافرتی تبلیغاتی یک پناهگاه به مخاطبین عزیزتان اهدا کرده اید.
زیرانداز : ممکن است بارها و بارها درمکان هایی قرار گیریم که نیاز به زیرانداز داشته باشیم از جمله حین رفتن به پیک نیک، مسافرت، باشگاه ورزشی و …
زیرانداز ازجمله کالاهایی است که هم در داخل کشور تولید میشود و هم از کشورهای دیگر به ایران صادر میگردد. در خصوص نمونه های داخلی شما میتوانید در سایز و رنگ و کیفیت دلخواه خریدتان را انجام دهید .به دلیل داشتن قیمتی مناسب هدیه پر طرفداری می باشد مخصوصاًبرای فصل بهار و تابستان.
چاپ روی این کالا سیلک می باشد.
هدایای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی جدید هدایای تبلیغاتی ارزان, بهترین هدایای تبلیغاتی ,هدایای تبلیغاتی خاص ,هدایای تبلیغاتی لوکس ,

No comments:

Post a Comment