Sunday, August 7, 2016

لوازم اداری

لوازم اداری

لوازم اداری::تقویم رو میزی: برای پیدا کردن یک روز خاص در تقویم،  به علت کمبود زمان یا در دسترس نبودن سررسید بهترین گزینه تقویم های رومیزی هستند.در واقع کار را بسیار آسان می نمایند.
تقویم های رومیزی در طرح و جنس های مختلف تولید و توزیع می شود. که برخی از مدلهای در داخل ایران قابل تولید و معمولات عمر آنها یکسال است اما برخی دیگر فلزی یا دیجیتالی بوده و قابلیت استفاده برای سالهای متمادی را دارند.  درخصوص تقویم هایی که امکان تولید آن وجود دارد معمولاً روزها و هفته های سال روی کاغذ با طراحی مخصوص چاپ سپس روی پایه های مقوایی،چوبی،فلزی یا…مونتاژ می گردد. در مدلهای آماده تعداد برگ های آن ۱۳ برگ و در مدلهای سفارشی بستگی به نظر مشتری دارد.
استیکر نت: استیکر نت ها در واقع مثل آلارم عمل میکنند لیبل های رنگی کوچکی هستند که روی میز کار، داخل صفحات سررسید، روی مانیتور و هرجایی که جلوی دیدگان ما باشد چسبانده می شوند وکارهای مهم روزانه را به ما یادآواری میکنند.
این کالا به لحاظ قیمت ارزان و نقش مهمی که ایفا می کنند هدیه بسیار مناسبی برای تبلیغ شما می باشند.
استیکرنت ها معمولاً داخل جعبه هایی هستند در ابعاد مختلف که لوگوی شما روی جعبه چاپ می شود. بنا به جنس جعبه، چاپ لیزر، تامپو، سیلک یا غیره صورت می گیرد.
ست رومیزی: معمولا این هدیه برای اهدا به مدیران در نظر گرفته می شود. ست رومیزی تبلیغاتی می تواند نفیس یا ارزان، یک تکه یا چند تکه باشد که تعداد اقلام و جنس آن روی قیمت تاثیر بسزایی دارد.
جنس این ست ها می تواند چرمی، چوبی، فلزی، پلاستیکی یا کریستالی باشد. نوع چاپ روی این محصول بسته نوع جنس آن متغیر است.
برای اطلاع از قیمت و کیفیت این محصولات با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.
جاکارتی: در طول جلسات یا مراودات کاری رد و بدل شدن کارت ویزیت امری مرسوم است و معمولا برای مرتب کردن این کارتها داخل جیب یا کیف مشکل ساز است و امکان مفقود شدن آن بسیار زیاد است. جاکارتی تبلیغاتی این مشکل را رفع و به آن ساماندهی می بخشد.
جاکارتی ها معمولا فلزی، چرمی یا ترکیبی از چرم و فلز می باشند. درخصوص جاکارتی ها چرمی چون تولید داخلی هستند امکان انتخاب رنگ و مدل دلخواهتان وجود دارد. چاپ روی این محصول لیزر، داغی، تامپو یا سیلک می باشد.
 جعبه پذیرایی: جعبه پذیرایی تبلیغاتی با اینکه قیمت مناسبی دارند جزء هدایای لوکس محسوب می شود. داخل این باکس ها توسط مقسم ها فضاهایی را ایجاد کرده اند که بتوان چای کیسه ای یا قهوه های آماده را داخل آن قرار دهید.
جنس این جعبه ها چوبی، چرمی یا مقوایی است. طبق سفارش مشتری امکان تولید این جعبه ها در سایز دلخواه شما در تیراژ خاص وجود دارد. نوع چاپ تامپو، داغی، لیزر یا سیلک می باشد.

No comments:

Post a Comment