Sunday, August 7, 2016

ظروف تبلیغاتی

ظروف تبلیغاتی

ظروف تبلیغاتی :: لیوان پلاستیکیلیوان های پلاستیکی تبلیغاتی محصولاتی هستند که از نظر قیمت بسیار مناسب می باشند جنس این لیوان P.P. و امکان چاپ رنگی روی آن وجود دارد. رنگ بندی این لیوان ها متنوع می باشد و از آنجایی که تولید داخلی می باشد مانند بعضی از کالاهای چینی دچار کمبود موجودی نخواهیم بود و در هر زمان، هر رنگ و هر تیراژی که شما نیاز دارید قابل تولید می باشد. نوع چاپی که روی این لیوان ها انجام می گیرد چاپ تامپو می باشد.
ست های پذیراییمیتوانند به لحاظ نوع نیاز مشتریان در جنس ،کیفیت،رنگ و نوع متنوع باشند،در واقع به ظروفی یا ابزاری اطلاق می گردد که مدیران در محل کار خود از طریق این محصول از میهمانان خود پذیرایی می نمایند .حال با توجه به زمینه کاری خود و مخاطبین خود با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید تا هم از تنوع این محصولات و هم در انتخاب بهتر آنها بهرمند گردید. نوع چاپ برروی این محصولات نسبت به نوع جنس آن دارد که می تواند چاپ لیزر،سابلیمیشن، تامپو ،کوره  ایی یا غیره باشد.
ماگ تبلیغاتیبا اینکه امروزه اکثر سازمان ها و ارگان ها کالایی که برای هدیه انتخاب می نمایند جزء کالاهای تکنولوژی و الکتریکی می باشد اما از دیر باز همچنان ماگ تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی می باشد.ماگ ها در انواع جنس فلزی،سرامیکی و پلاستیکی موجود می باشد. ماگ ها نیز مانند بقیه کالاها دستخوش تکنولوژی شده و از نظر کاربرد تنوع زیادی پیدا کرده اند که میتوان به ماگ های مخصوص دمنوش،ماگ های اتومبیل یا گرم نگه دارنده و ماگ های جادویی اشاره کرد. اما در میان انواع ماگ ها پرطرفدارترین آنها ماگ سرامیکی تبلیغاتی می باشد که ساده ترین و از نظر قیمت مناسب ترین محصول می باشد .چاپ روی این محصولات بسته به جنس آن می تواند چاپ لیزر،تامپو،سابلیمیشن و…باشد.
فلاسک تبلیغاتی: فلاسک تبلیغاتی می تواند به لحاظ کاربردی هدیه مناسبی بسته به نوع فعالیت شما باشد. فلاسک یک وسیله مناسب برای حمل آب گرم یا سرد برای سفرهای درون یا برون شهری است و افراد به وقت سفر به این کالا نیاز پیدا می کنند.
فلاسک های امروزی در حجم ها و رنگ های متنوعی وجود دارند که قطعاً  کیفیت و حجم آنها روی قیمت موثر خواهد بود. 
چاپ روی این محصول لیزریا تامپو خواهد بود.
زیرلیوانی: زیرلیوانی تبلیغاتی محصولی است ارزان قیمت در جنس های مختلف که برای بحث تبلیغات اغلب از نوع چوبی و به شکل لوگوی سازمان شما حک خواهد شد یا جنس فومی خواهد بود که امکان چاپ افست روی آن مقدور میباشد، زیرلیوانی های فومی در تیراژ خاصی امکان تولید دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
هدایای تبلیغاتی , ظروف تبلیغاتی , هدایای تبلیغاتی شیک

No comments:

Post a Comment