Sunday, August 7, 2016

کالاهای متفرقه

کالاهای متفرقه

کالاهای متفرقه :: جاروبرقی اتومبیل: اغلب داخل خودرو به دلیل خوردن تنقلات ،خریدهای منزل یا حمل بار یا گردوخاک ممکن است توسط زباله های ریز که یا در دسترس نیستند یا قابل تمییز کردن نیستند کثیف شود، برای حل این مشکل جاروبرقی های که مخصوص اتومبیل هستند و برق خود را از طریق جافندکی ماشین تامین می نمایند را پیشنهاد میکنیم. این وسیله کاربردی با چاپ لوگوی شما روی آن میتواند مخاطبین و مشتریانتان را در حفظ نظافت و پاکیزگی خودروشان یار نماید.
این محصول در ۲یا۳ نوع کیفیت یافت می شودکه بستگی به بودجه و سلیقه شما مشتریان عزیز دارد و چاپ روی آن تامپو می باشد.
چراغ خواب:چراغ خواب تبلیغاتی جزء هدایای خاص میباشد که بنا به زمینه فعالیت یک سازمان می تواند هدیه مناسبی باشد.
چراغ خوا ب ها انواع کلاسیک ،هوشمند ،دیجیتالی ،شارژی وغیره دارد. شما می توانید با گرفتن مشاوره از کارشناسان ما چراغ خوابی مناسب با بودجه و هدف تان انتخاب نمایید.
تزئینی: کالاهای تزئینی شامل کلیه کالاهایی می باشدکه جنبه تزئینی دارند. مانند گلدان ،جا شمعی،قاب عکس و…
تنوع این محصولات بسیار زیاد است اما باید برای انتخاب این محصول به این مورد که حتماً یک فضای خالی جهت چاپ لوگو داشته باشد دقت کرد.
جا کلیدی:برای ساماندهی به کلیدهای منزل و محل کار و غیره نیاز به جاکلیدی داریم تا در مواقع لزوم دچار مشکل گم کردن کلیدها نشویم .
جاکلیدی تبلیغاتی با دارا بودن قیمت ارزان یکی از کالاهای پرفروش هدایای تبلیغاتی می باشد. جاکلیدی جزء محصولاتی است که در تیراژ خاص امکان تولید جاکلیدی اختصاصی برای شما وجوددارد. جنس جاکلیدی ها متنوع و در طرح ها و رنگ های مختلف به وفور یافت می شود.جنس جا کلیدی ها از جمله چرمی-فلزی-چوبی-فلکسی-پلاستیکی و کریستالی میباشد.
بادبزن وپنکه:بادبزن و پنکه در واقع یک هدف را دنبال می کند. اینجا منظور از باد بزن همان بادبزن های کلاسیک معمولی دستی میباشد. بادبزنهایی که برای تبلیغات استفاده میشود ۲نوع چوبی وپلاستیک دارند. درخصوص بادبزن های چوبی ، لوگو فقط روی دسته امکان چاپ لیزر دارد اما بادبزن های پلاستیکی امکان چاپ افست طرح موردنظر روی آن میسر است. پنکه ها نیزدردو نوع رومیزی و دستی که در هر دو مورد دارای پورت Usbمیباشند. نوع چاپ روی این پنکه ها لیزر یا تامپو می باشد.
فندک: با افزایش افرادی که دخانیات استعمال می کنند درصد استفاده از این وسیله نیز افزایش یافته است. فلذا فندک به دلیل قیمت نسبتاً ارزان البته بسته به کیفیت آن هدیه مناسبی برای افراد سیگاری میباشد. فندک ها پلاستیکی یا فلزی هستند .چاپ روی فندک ها تامپو یالیزر می باشد.

No comments:

Post a Comment